Detta gör Bee i samband med COVID-19 - Bee
Bee

Detta gör Bee i samband med COVID-19

Vi följer noga utvecklingen av det globala coronavirusutbrottet (covid-19) och de råd och riktlinjer som ges från myndigheterna. Vi är medvetna om det ansvar vi har som företag för att förhindra fortsatt spridning av viruset. Under rådande omständigheter försöker vi att upprätthålla en så god service som möjligt och ber om överseende vid eventuella förseningar av leveranser och kundärenden som kan uppstå i denna osäkra period. Vår kundservice håller öppet som vanligt och du kan fortfarande få laddhjälp dygnet runt.

Vilka åtgärder har vi gjort?

• Vår ledningsgrupp har avstämning kontinuerligt för att kunna ta snabba beslut och säkerställa driften av vår verksamhet.

• Våra medarbetare erbjuds möjlighet att jobba hemifrån.

• Vi genomför externa möten via digitala mötesverktyg.

• Alla medarbetare har fått instruktioner att stanna hemma om man upplever minsta symtom på sjukdom och att vara extra noga med handhygienen.

Vid installation av laddbox i hemmet

Vi samarbetar med Bravida vid installationer av våra laddboxar. Även Bravida följer noggrant folkhälsomyndighetens rekommendationer. Det innebär att installatörerna stannar hemma vid sjukdom och är extra noga med handhygienen för att du som kund ska känna dig trygg. Här kan du läsa mer om Bravidas hantering i samband med Covid-19.

Vi kommer att uppdatera denna sida med förändringar som kan påverka dig som kund eller samarbetspartner.





Har du en fråga?

Skicka den till oss via vårt kontaktformulär.

Frågor och svar

Här har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna vi får.

Laddhjälp

Behöver du hjälp att ladda i vårt publika laddnätverk kan du ringa vår kundservice dygnet runt, hela veckan.